روند برگشت وجه خریدهای ناموفق و انصراف از دریافت شارژ مستقیم

هنگامی که کاربر در زمان خرید به هر دلیلی نتواند اتوشارژ خود را دریافت نماید می تواند با انتخاب کردن گزینه دریافت پین کد، رمز شارژ دریافت کند و آن را به صورت دستی وارد گوشی و شماره خود را شارژ نماید، و ممکن است در مواردی خاص در صورتی که هزینه شارژ از حساب کاربر کم شده است، شارژ همراه اول – اتوشارژ انجام عملیات اتوشارژ و یا دریافت پین کد با مشکل مواجه شود، در این صورت طی مدت زمان کوتاهی مبلغ کسر شده بصورت اتوماتیک به حساب کاربر برگشت می خورد.

پس از انجام هر خرید در مرحله آخر مشتریان کد پیگیری دریافت می‌کنند که از طریق وارد کردن این کد و شماره موبایل خود در صفحه پشتیبانی، گزارش خرید خود را مشاهده می نمایند. علاوه بر صفحه پشتیبانی شما می‌توانید با ثبت نام در سایت گزارشی کامل از تمام خرید‌های انجام شده مشاهده کنید. همچنین مشتریان اتوشارژ در صورت بروز هر گونه مشکل و خطایی می توانند با شمارۀ ۴۲۵۷۲۱۱۱ بخش پشتیبانی تماس بگیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *